Transport si retururi

NaturLiv.ro (naturliv.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

Curier, Livrare in 1-2 zile lucratoare, 10 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 151 RON

Conditii de retur:

  1.  Clientul are drept de notificare a returului in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului, fara nicio explicatie, in conditiile in care produsul se returneaza in ambalajul original, sigilat, fara deteriorari sau modificari ale informatiilor referitoare la lotul si termenul de valabilitate ale produsului. In acest caz, costul transportului este suportat de catre Client. 

  2.  In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit; daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat din cauza naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON; avand in vederea faptul ca produsele comercializate de catre NaturLiv.ro sunt obtinute din materii prime naturale, nu se vor accepta returi de neconformitate pe considerente de diferente/discrepante de culoare/gust/miros/textura intre acelasi tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentand o lipsa de conformitate/viciu ascuns. 

In cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina NaturLiv.ro .

   Indiferent de natura situatiei, dovada achizitiei produsului (factura) este absolut necesara. 

   O sesizare trebuie facuta on-line, prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea Contact a siteului NaturLiv.ro. Clientului ii va putea fi rambursata contravaloarea produsului in contul bancar personal . Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii . Orice sesizare va fi procesata in maxim 5 zile lucratoare si Clientul va fi informat despre constatarile facute.

Pentru a beneficia de posibilitatea de a returna produsul, Clientul are urmatoarele obligatii:
•    produsul sa fi fost cumparat de la NaturLiv.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
•    sa respecte instructiunile de folosire/ depozitare/ manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
•    sa pastreze si sa prezinte documentul fiscal (factura fiscala) cu care a cumparat produsul;
•    sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul.
Cauze de neacceptare a returului:
•    deteriorari ale ambalajului; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea informatiilor referitoare la lotul si termenul de valabilitate aferente produsului;
•    deteriorarile produse ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire / depozitare / manipulare. 

   Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la acoperirea de catre NaturLiv.ro a viciilor ascunse ale produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu, acestea neextinzandu-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

   In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de Client, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in sesizarea initiala). 

   In urma analizarii Produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, NaturLiv.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, NaturLiv.ro va comunica Clientului motivele acestuia. Totodata, expedierea  inapoi catre Client a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa Clientului. In cazul in care, in termen de cel mult 60 de zile de la data comunicarii refuzului de preluare a returului, Clientul nu intreprinde niciun demers pentru ridicarea Produsului, NaturLiv.ro va proceda la distrugerea acestuia, putand pune la dispozitia Clientului documente doveditoare in acest sens.
Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014 NaturLiv.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie sigilat). 
In cazul in care o comanda la care s-a oferit un produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat.

Termene de returnare a sumelor achitate

Pentru retururi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate, mai putin costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care NaturLiv.ro accepta returul.